Často kladené otázky

 

Je prodej druhotných licencí legální?

Ano, v souladu s čl. 4 odst. 2 Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/24/ES o právní ochraně počítačových programů může být licence dále legálně přeprodávána a používána za podmínek, že je na původním zařízení odhlášena.

 

Co vše při koupi obdržím?

Po uhrazení objednávky vám do emailu zašleme fakturu, návod k instalaci / aktivaci, odkaz ke stažení zakoupeného softwaru a aktivační licenční klíč.

 

Za jak dlouho mi přijde zakoupený software?

Produkty, které mají status DORUČENÍ DO 10 MINUT, vám doopravdy dorazí do 10 minut od zaplacení objednávky. Všechny ostatní produkty se snažíme doručit v den zaplacení, nejpozději však do 24 hodin.

 

Jedná se o plnou verzi softwaru?

Ano, všechny naše produkty, které nabízíme, mají plnohodnotné funkce a dostupné aktualizace. Po aktivaci máte doživotní přístup ke všem funkcím – software není časově omezený.

 

Je možné software reklamovat?

Ano, pokud vám z nějakého důvodu nelze produkt aktivovat, nebo s ním máte jiný problém, kontaktuje nás buď na emailu info@resoft.cz nebo na naší online podpoře. Veškeré problémy řešíme obratem.

 

Produkt neumím aktivovat, pomůžete mi?

Ano, samozřejmě. Napište nám buď na našem online chatu, nebo na email info@resoft.cz a náš technik se s vámi spojí. Společně si domluvíte čas připojení a zakoupený software vám ZDARMA nainstalujeme a aktivujeme.